نمایش محتوا
تسهيلات نوروزي
-زيبا سازي محوطه ترمينال
- بهسازي و نظافت ترمينال و نماز خانه ها
-بهسازي و نظافت سرويس هاي بهداشتي ترمينال ها
-حضور بموقع شيفت هاي مديران ترمينال و شيفت هاي عملياتي – حضور كشيك جانشين مدير
-حضور و آمادگي مسئولين در ايام تعطيلات
- فعال نمودن سامانه 199 اطلاعات پرواز وسامانه پيامكي 100010199 جهت استفاده مسافران از وضيت پروازي
-نصب تابلو هاي راهنماي مسافر در ترمينال ها
-راه اندازي مركز تماس 31220000
-حضور مديران ترمينال ها بعنوان راهنماي مسافر در ترمينال جهت كمك به سالمندان
-• هماهنگی انجام پروازهای فوق العاده نوروزی
• حضور مسئولین شرکت های هواپیمایی در زمان انجام پروازها جهت پاسخگویی به مسافرین
• لزوم رعایت مفاد آئین نامه حقوق مسافر توسط مسئولین ذیربط
• اطلاع رسانی دقیق تاخیرات و تغییرات پروازی از طریق سامانه های اطلاع رسانی
• تزئین سالن و برپایی سفره هفت سین در سالن ترمینال فرودگاه
• استقبال از مسافرین اولین پرواز ورودی در سال جدید
• استقرار میز خدمت در سالن ترمینال فرودگاه
• استقرار مسئول پاسخگویی به مسافرین (از من بپرس) در سالن ترمینال فرودگاه
• بهسازی نمازخانه طبقه فوقانی سالن ترمینال فرودگاه
• بهسازی ورودی و محوطه مقابل ترمینال فرودگاه
• آماده سازی و بسیج امکانات و نیروها جهت ارائه خدمت به مسافرین