خبر خبر

رشد 46 درصدي شاخص هاي رضايتمندي مسافرين در فرودگاه گرگان
دفتر نظارت بر کيفيت خدمات فرودگاهي نتايج دور دوّم ارزيابي فرودگاه گرگان را اعلام کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان ؛ بر اساس نتایج اعلام شده از سوی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در بخش های 20 گانه مختلف کسب رضایتمندی مسافرین فرودگاهی میانگین رشد 46 درصدی را کسب کرد .

رامین آذری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان با اعلام این مطلب افزود : نظارت بر خدمات فرودگاهی بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و با محور تکریم حقوق شهروندی در فرودگاهها انجام می شود وهدف اصلی این نظارت ، ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران هوایی است و این بهترین راه سنجش چنین خدماتی در تمامی جهان است. وی در ادامه به بحث کلیدی رضایت مشتری اشاره کرد و گفت : در دنیای رقابتی امروز ، شرکت های موفق و پیشرو ، همواره رضایت مشتری را به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه ها و سرلوحه امور خود در نظر می گیرند و همواره در جهت کسب رضایت مشتری تلاش می کنند . هر چند در صنعت هوانوردی کشور رقابت آنچنانی بین فرودگاهها وجود ندارد ولی بر اساس وظایف و مسئولیت های ابلاغی در حکم مسئولیت مدیران فرودگاهی ، کسب رضایت مشتری از مهمترین موارد بوده و تاکید ویژه ای بر آن شدهو دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی وظیفه نظارت و کنترل بر سطح ارائه خدمات فرودگاهی و رضایتمندی مسافرین را بر عهده دارد .

آذری در ادامه افزود : اداره کل فرودگاههای استان گلستان در دو سال گذشته با بازخوردهایی که از طریق پالایش نظرات مشتریان فرودگاهی کسب کرد ، همواره در جهت ارتقاء کیفیت خدمات ، اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود برآمده و در همین راستا ، در کنار توسعه زیرساخت ها و خریداری و نصب سیستم های کمک ناوبری پیشرفته و به روز اقدامات و طرح های کلیدی زیادی در حوزه مسافری و ترمینالی با هدف ارتقاء امکانات ، تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی اجرا نمود که از آن جمله می توان به بهسازی فضای ترمینالی ، بهسازی و تجهیز نمازخانه ها ، تعویض صندلی های ترمینالی ، بهسازی سرویس های بهداشتی ، تعویض و بهسازی تابلوهای جدید مسیریابی و راهنمای مسافر ، بهینه سازی سیستم تهویه سالن ترمینال ، افزایش مسیرهای پروازی و شرکت های هواپیمایی فعال ، راه اندازی میز خدمت و راهنمای مسافر و .... اشاره کرد .

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان در پایان ضمن تشکر از تلاش همکاران خود در فرودگاههای استان در به سرانجام رساندن امور ، از مسافرین و استفاده کنندگان از خدمات فرودگاهی خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده خود از طریق سامانه های مختلف فرودگاهی ، به بهبود کیفیت خدمات فرودگاهی و افزایش سطح کیفی این خدمات کمک کنند.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط